לא מסוגלת לסבול חוסר וודאות בדייטינג?

סיפור מהזמן האחרון גרם לי להיזכר בסיפורה של גלית
שנשואה כבר חצי שנה…
לקראת סוף התהליך המשמעותי שלנו, גלית התחילה לצאת עם מישהו ולאחר שלושה דייטים היא הודיעה לי שהיא חותכת ממנו כי יש לו התנהגויות מביכות כמו בדיחות קרש והתנסחויות מיושנות.

מכיוון שהיינו לקראת סוף התהליך, רוב הכלים כבר היו

מאחורינו ולכן הצעתי לה לעבוד איתם כדי לקבל החלטה שנכונה לה.
בחנו יחד את הקשר הקיים בעזרת כלים לקבלת החלטות שיצרנו בהתבסס על האושר הזוגי העתידי שהיא מייחלת לו.
מה שעלה בבדיקה הזו, זה שהקשר הנוכחי עם אותו 'פוץ', הוא בדיוק מה שהיא חיפשה מכל הבחינות- יש לה את כל הרמזים לכך שהוא עשוי להסב לה אושר ברמה הזוגית ושהם יכולים לבנות בית שמח ובריא ביחד. 

ההתנהלות של הקשר היא בדיוק מה שהיא חיפשה וייחלה לו לאורך זמן רב ואפילו ברמה הרגשית היא מגיבה אליו והרגש מתפתח. עוד נוסיף כי בשורה התחתונה היא גם כן הרגישה שבא לה לבלות איתו שוב והתבאסה לחתוך, אבל פשוט חשבה לעצמה שהיא לא 'תשרוד עוד הרבה זמן' עם ההתנהגויות המעצבנות והמביכות שלו.

מה שאמרתי לגלית אז, זה משפט שאני אומרת המון ולפעמים ברגע האמת קשה להפנים ולקבל אותו- בן הזוג שלך לא יהיה מושלם! ומעבר לכך גם יהיו בו מעל לכל ספק התנהגויות או תכונות שאת ממש לא אוהבת ואפילו מתעצבנת מהן!

וזה ממש לא אומר שצריך להתפשר… כי אי אפשר ולא צריך להתפשר על אהבה. זה כן אומר שצריך לבחור בעזרת כלים מתאימים כדי להבדיל בין עיקר ותפל ולהבין מה צריך כדי להיות מאושרים ביחד ברמה הזוגית.

לפני החתונה שלהם גלית התקשרה בהתרגשות לספר לי את הבשורות ואמרה לי בדמעות שהיה אפשר לשמוע מהטלפון- 'אני מתחתנת עם הפוץ!!' שתינו צחקנו וקצת בכינו ויותר מהכל שמחנו שהיא לא ויתרה על הגבר שחיפשה כמוהו במשך שנים ארוכות כי היא הבינה שאל מול מכלול כל כך חשוב ומדהים שיש בו ה'פוציות' היא משהו שימשיך קצת לעצבן לפעמים אבל אז מה?

רוצים להבדיל בין עיקר לתפל?
רוצים לבחור נכון?
רוצים להישאר אתם ולהגיע לזוגיות?
זו יכולה להיות השנה שלך.

אוראל 054-4574663

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות