טיפול זוגי ברחובות

ההחלטה לפנות לטיפול זוגי ברחובות היא החלטה לא פשוטה וחשובה שתסייע לזוגיות שלכם לצמוח ולחזור למסלול הנכון. חשוב לעשות את ההחלטה הזו מהמקום הנכון כדי לשנות את האווירה המשברית ולצאת לדרך חדשה עם זוגיות טובה ונעימה ואתם לגמרי במקום הנכון כדי להגיע לשם.

.

מטפל זוגי ברחובות או יועצת זוגית

לפני שמחליטים חשוב להבין בכלל מה ההבדל בין טיפול זוגי ברחובות לייעוץ זוגי. כאשר בוחרים איש מקצוע עבור נושא כה רגיש ומורכב קודם כל חשוב שיהיו לו המלצות מעולות מזוגות שהתמודדו אם אותן בעיות כמו שלכם, חשוב לזכור שזה נושא רגיש ופרטי ולרוב לא תמצאו המלצות שנכתבו בגוך ראשון ובשם מלא. מעבר לזה היום אפשר לחפש ולמצוא בקלות מטפל זוגי ברחובות או יועץ זוגי ברחובות שמומלצים באזור מגוריכם או לחליפין לחפש את האפשרות אונליי שפותחת אתכם למגוון עצון של מטפלים ויועצים מכל רחבי הארץ. בנוסף לאלו יש את העניין של טיפול זוגי ברחובות שהוא תהליך ארוך שמעמיק לשורשן של הבעיות בקשר ובתהליך ארוך ויסודי שיכול לקחת עד 3 שנים תגיעו לתובנות חדשות ותצאו חזקים יותר יחד כזוג. יש להבין שטיפול זוגי יקר משמעותית שכן הוא הוצאה קבועה שמתווספת להוצאות המשפחתיות לאורך זמן. לעומת זאת ישנים יועצים זוגיים שדוגלים בגישה של תהליך קצר וממוקד בו מתעסקים בפתרון של הבעיות בגללן פניתן לעזרה, אם מדובר בהתמודדות עם משבר ביחסים, בגידה, בעיות אמון וכו.. מגדירים מטרות ברורות בתחילת התהליך, יודעים מתי מתחילים ועם הערכה ברורה של מתי נסיים את התהליך שלרוב אורך מספר שבועות.

טיפול זוגי ברחובות איך בוחרים איש מקצוע

כמה דברים חשובים כאשר בוחרים את האדם שילווה אתכם בתהליך:

 לבדוק המלצות אונליין – לחפש המלצות ברשת על מטפלים או יועצים שהל זוגות שהתמודדו עם בעיות שאתם מתמודדים איתם כרגע וטופלו בהצלחה.
 התאמה בסיסית עם המטפל – לרוב בשיחה טלפונית קצרה עם המטפל אפשר להבין האם יש כימיה והאם הדינמיקה בינכם חיובית ותאפשר לכם להפתח מול המטפל הזוגי ברחובות או היועצת הזוגית אונליין.
 שיטה שמתאימה לכם – טיפול מעמיק ארוך טווח או תהליך ממוקד וקצר מועד עם מטרות ברורות אותן תפתרו בתקופה קצרה.
 עלות ומשך הפגישה – פגישה ממוצעת אורכת בין 45 דק לשעה ורבע, וטווח המחירים נע בין 300 ש"ח ל750 ש"ח לפגישה.
 עלות התהליך כולו – חשבון פשוט תהליך עם פגישות ארוכות שהוא קצר וממוקד יעלה פחות מטיפול מעמיק שהעלות השעתית שלו נמוכה יותר ונפרש על פני שנתיים. קחו בחשבון את העלות הכוללת של לפתור את הבעיה שלכם.

טיפול זוגי ברחובות זול יותר מלא לטפל בעצמכם

ברור היום שלהזניח זוגיות זה משהו שתשלמו עליו בטווח הארוך הרבה יותר, גם מחיר נפשי ורגשי גבוה שהבית והמשפחה סופגים וגם בזבוזים ועלויות כלכליות גבוהות שיוצאות כדי לפצות לע חוסר האושר בקשר שלכם. כמו כן הוצאתם הרבה מאוד כסך לאורך חייכם על דברים פחות משמעותיים שיכולים לשנות את איכות החיים שלכם בצורה מאוד משמעותית וצריך להסתכל על זה כמתנה שאתם מעניקים לזוגיות שלכם.

לא לשכנע את בן הזוג להגיע לטיפול זוגי ברחובות באגרסיביות

ההחלטה לטפל הזוגיות ברחובות היא החלטה חשובה וצריך להגיע אליה בנפש חפצה כדי לקבל כלים ולהתרם ולצמוח. בצד שלא בחר להגיע לטיפול הזוגי ברחובות לא תמיד יגיע באותה רמת אנרגיה לתהליך וכנראה אתם שיזמתם את הנושא יש כח להשפיע ולהניע אותו להצטרף. חשוב להביע שאתם רציניים לגבי המהלך ושאתם עושים את זה איתם או בלעדיהם ושיחד תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר. אבל בשום פנים לא לאיים על הפרטנר אלא להציג את זה כמתנה שאתם נותנים לקשר. אתם מוזמנים לפנות אליי לשיחת הכרות בה נבדוק את התאמתכם לתהליך שלי, אני מעבירה תהליכים ממוקדים וקצרי מועד בקליניקה שלי או אונליין ומוסיפה לפגישה הראשונה (אורך פגישה איתי הוא שעה ורבע) חצי שעה נוספת להתרשמות הדדית והבנת התהליך אותו אני מציעה ללא התחייבות או עלות מבחינתכם.

.

התחברות לצפיה בקורס

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות