טיפול זוגי בחדרה

אתם בנקודה שאתם תוהים האם טיפול זוגי בחדרה או ייעוץ זוגי יכולים להצליח ולעזור לנו לשפר את הקשר שלנו ולפתור את הבעיות שלנו? התשובה היא כמובן שכן, כאשר יש קשיים בזוגיות כדאי לגשת למומחה אם זה מטפל זוגי ומשפחתי או יועצת זוגית עם המלצות מעולות שיעזרו לכם להתמודד עם הקשיים שלכם ולצאת לדרך חדשה ולפרק חדש וחיובי בזוגיות שלכם. אז אם החלטתם שאתם רוצים לעבור תהליך כדאי לשאול את עצמכם איזה תהליך מתאים לי.

.

למי מתאים טיפול זוגי בחדרה

כאשר מחפשים פתרון לבעיות שלנו חשוב להבין מה מתאים לנו כזוג ולהכיר מעט את מגוון התהליכים הקיימים בשוק שמאפשרים לפתור את הבעיה שלנו על הצד הטוב ביותר. טיפול זוגי בחדרה לרוב יהיה תהליך ארוך טווח שנפרש על פני כמה שנים עם מטפל קליני ומשפחתי מוסמך, התהליך של טיפול זוגי יורד לעומקם של דברים מתחת לפני השטח ומטפל בבעיות עמוקות שפתרון והבנה שלהם בדרך כלל מביאים הקלה לסימפטומים שנראים על פני השטח ולרוב אלו שגורמים לבני הזוג להגיע לאותו התהליך. אז חשוב להבין שטיפול זוגי מתאים לאנשים עם אורך רוח ויכולות כלכליות שכן מדובר בתהליך ארוך ויקר שמצטרף להוצאות המשפחה לשנה קדימה.

ייעוץ זוגי כאלטרנטיבה לטיפול זוגי בחדרה

כאשר לוקחים בחשבון שתהליך עם מטפל זוגי היא עבודה ארוכת טווח מבינים שלפעמים כדאי לבחור תהליכים ממוקדים וקצרי מועד עם מטרות ברורות שיאפשרו לנו להחזיר את חיינו למסלולם התקין ולצאת לדרך חדשה וחיובית עם בן או בת הזוג. חשוב לדעת כאשר פונים לאיש מקצוע מה היא צורת העבודה שלו, מה הוא אורך התהליך הממוצע שהוא מעביר, כמה זמן אורכת פגישה איתו (לרוב בין 45 דקות לשעה ורבע) והאם יש לו המלצות רלוונטיות על בעיות דומות לבעיה שאיתה אתם מתמודדים. חשוב לזכור שתחום הטיפול והייעוץ או רחב מאוד ויש בו התמחויות רבות, יש יועצים זוגיים שמתמחים בשיוקים קשר מבגידות, בחיזוק התקשורת הרומנטית בין בני הזוג וכן הלאה.

טיפול זוגי בחדרה ביחד או לבד

קודם כל צריך להבין שאפשר לעבורא תהליך משמעותי שישפר את הקשר גם ללא שיתוף פעולה של בן או בת הזוג. מעבר לזה גם אם מאוד חשוב לכם שהפרטנר שלכם יצטרף אליכם לתהליך חשוב לעשות את בצורה בונה לטובת הזוגיות שלנו ולא להציג את זה בצורה של בית משפט שהמטפל הזוגי בכפר סבא יהיה הבורר שיחליט מי הצודק ביננו. אז כאמור ניתן לעבור תהליך משמעותי לבד גם ללא ידיעתו של הפרטנר ולחולל שינויים משמעותיים וחיוביים במערכת היחסים שלכם.

טיפול זוגי בחדרה אונליין

טיפול זוגי בחדרה יקר בממוצע מטיפול זוגי באיזורי םאחרים בארץ, מחירי השירותים בשרון והסביבה גבוהים ובנוסף לעלויות הנלוות שמצטרפות כאשר שני בני הזוג צריכים לעזוב יחד את הבית לשעתיים לדגומא בייביסיטר חניה וכו מביאים רבים מהפונים לטיפול זוגי בחדרה או ייעוץ זוגי לחפש פתרונות אונליין שמאפשרים להם לקבל שירות מעולה מכלל היועצים בארץ דרך הוידאו אונליין. ההבנה שניתן לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר במחיר נוח ללא הוצאות נלוות הופכת את החוויה לנגישה ונוחה ומאפשרת להקדיש את מירב האנרגיה בעבודה העצמית הנדרשת בתהליכים מסוג זה. אני מזמינה אתכם לפנות אליי לבדיקת התאמה לתהליך קצר וממוקד בו נגדיר מטרות ברורות ונעבוד על הזוגיות שלכם בצורה שתביא אתכם לפרק חדש ומאושר בחייכם. חשוב להבין האם אני מתאימה לכם ולכן אני מצרפת לגפישה הראשונה איתי חצי שנה מתנה שבה נוכל להבין יותר על התהליך, לבדוק שיש ביננו חיבור וכל זה ללא תשלום או התחייבות.

התחברות לצפיה בקורס

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות