ייעוץ זוגי בכפר סבא

אם מצאתם את עצמכם במשבר בזוגיות, ניסיתם לפתור אותו בעצמכם וזה לא עבד ואתם שוקלים לפנות לייעוץ זוגי בכפר סבא חשוב להבין בפני מה אתם ניצבים ולהבין מה הכי יתאים לבעיה שמולה אתם מתמודדים. כפי שקיימות המון סיבות לבעיות בזוגיות קיימים גם מגוון רחב של מטפלים ויועצים זוגיים בכפר סבא ובכלל עם גישות שונות וכדאי להבין מראש לאיזה תהליך אתם נכנסים ולתאם ציפיות מראש עם המטפל או היועץ.

.

מה ההבדל בין טיפול זוגי לייעוץ זוגי בכפר סבא

כאשר מבינים שרוצים לקבל עזרה חשוב להבין שאפשר לעבוד עם מטפל קליני או יועצת זוגית שהוסמכו על ידי גוף מוכר וחשוב מכך שיש להם המלצות טובות של זוגות שפתרו בעיות זהות לבעיות איתם אתם מתמודדים מה שמעיד שלאותו מטפל או לאותה יועצת זוגית יש את הנסיון הנדרש כדי לסייע לכם. מעבר לזה טיפול קליני לרוב יהיה תהליך ארוך שמעמיק מתחת לפני השטח ומתחת לבעיות הבוערות איתן הגעתם כדי להבין מה גורם לאותן בעיות לצוץ ולרוב הוא לא יתעסק בהתמודדות עם הבעיות הללו באופן ישיר ועלול להתארך לטיפול ארוך ויקר של כמה שנים. לעומת זאת ייעוץ זוגי בכפר סבא כפי שמציעה אוראל שופן מאפשר לבני הזוג להגדיר יחד עם אוראל מטרות ברורות לתהליך קצר מועד שבו פותרים את הבעיות שהמפריעות לבני הזוג בתהליך קצר מועד.

מחירים של ייעוץ זוגי בכפר סבא

אחד היתרונות של העידן המודרני הוא האפשרות והנגישות לצרוך שירותים באונליין, כאשר אנחנו בוחרים לעבוד עם מטפל או יועץ זוגי בכפר סבא באונליין אנחנו מאפשרים לעצמנו להגדיל את טווח היועצים לכלל היועצים בארץ ומאפשרים לעצמנו גישה ליועצים הטובים ביותר במחיר נוח יותר מהמחירים הגבוהים שנהוגים באזורים חזקים יותר כלכלית. מעבר לזה יש את האפשרות לחסוך כסף על בייביסיטר, חניה וזמן יקר של הגעה אל ומהיועץ כאשר המציאות מוכיחה שאין ערך מוסף לפגישה פנים אל פנים מאשר פגישת וידאו פרונטלית שלרוב מאפשרת לבני הזוג להתמיד יותר בתהליך ולהקדיש את כל האנרגיה לתהליך אותו עוברים בני הזוג. בנוסף חשוב להבין שמטפלים שונים עם גישות שונות – צריך למצוא את מי שהכי מתאים לכם. אם בא לכם תהליך של 3 שנים עדיף מטפל שיורד לעומקם של דברים וחשוב להבין שזה יכול להגיע להוצאה של עשרות אלפי שקלים בכל שנה. כמו כן חשוב לקחת בחשבון את אורך הפגישה, יועצת זוגית שמאפשרת פגישה של שעה ורבע, גם אם עולה יותר לפגישה ייתכן מאוד והתהליך כולו יהיה זול יותר גם כי מספיקים יותר בפגישות וגם כי עושים פחות פגישות ומספיקים יותר.

אז מה הפרמטרים שחשוב לבדוק שבודקים את המחיר:

 מחירה השעתי של שעת פגישה עם היועץ הזוגי.
 אורכה של הפגישה (נע לרוב בין 45 דק' לשעה ורבע).
 מה אורכו הממוצע של תהליך שאותו מטפל או יועץ זוגי בכפר סבא.
 האם היועץ הזוגי מאפשר לעבור את התהליך אונליין.

.

.

למי מיועד ייעוץ זוגי בכפר סבא

לייעוץ זוגי בכפר סבא אפשר להגיע עם בן הזוג וגם בלעדיו, חשוב להבין שניתן לעבור תהליך משמעותי ולשפר את הזוגיות גם ללא הנוכחות של בן או בת הזוג. חשובה מזה ההבנה שכאשר מנסים לרתום את בן הזוג להצטרף אליכם חשוב להציג את זה בצורה נעימה ורותמת ולא בצורה של "היועצת הזוגית תראה לך שאני צודקת". ייעוץ זוגי הוא לא בית משפט והוא בא לסייע לכם להבריא את הקשר ולצאת לדרך חדשה חזקים ומאושרים יחד.

.

ייעוץ זוגי בכפר סבא יביא אתכם לצמיחה משותפת

חשוב להבין שכמה שנראה לכם שהמצב גרוע יכול להיות יותר טוב וחשוב להלחם על הקשר ולדעת שעשיתם הכל לפני שהחלטתם לפרק את החבילה. אם אתם מחפשים ייעוץ זוגי בכפר סבא אתם מוזמנים לפנות אליי לבירור התאמה לתהליך. יחד נבין את הבעיות שלכם ונגדיר מטרות ברורות וממוקדות כדי לבין את התהליך הצפוי.

התחברות לצפיה בקורס

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות