ייעוץ זוגי בשרון

כאשר מחליטים שרוצים לפנות לייעוץ זוגי בשרון זה בדרך כלל מגיע על רקע של מערכת יחסים שנקלעה למשבר או בעיות בתקשורת עם בן הזוג שמפריעים למהלך החיים התקין והנוח. חשוב להבין שפנייה לייעוץ זוגי מטרתה צמיחה מהמקום הבעייתי והמשברי אליו נקלעתם אל זוגיות מאושרת וטובה. לכן אף פעם לא נרצה לאיים על הפרטנר ולהציג לו את הייעוץ הוגי כבית משפט שבו "היועצת הזוגית בשרון" תגיד לו שהוא היה לא בסדר, חשוב לתת החופש לפרטנר להגיע לתהליך הזה ממקום של צמיחה.

.

חשיבות ההחלטה על פנייה לייעוץ זוגי בשרון

מעולה, החלטתם לעשות צעד ולשנות את המציאות שלכם ולקבל כלים ולעבוד לטובת זוגיות טובה יותר, זה הצעד הראשון וזו החלטה נהדרת. החל מנקודה זו אתם יכולים לבחור ביועץ זוגי בשרון שילווה אתכם שיסייע לכם לצמוח ולהגיע למקום טוב ובריא. חשוב לקחת בחשבון שניתן לעבור את התהליך גם אונליין וכך תוכלו לאפשר לעצמכם לחסוך זמן יקר על נסיעות ובייביסיטר וכמו כן תאפשרו לעצמכם מגוון רחב של מטפלים מכל הארץ, שכן ברגע שאנחנו יוצאים מהאזור הגיאוגרפי שלנו וכידוע השרון הוא אזור בו שירותים מתמוחרים בצורה גבוהה יותר משאר חלקי הארץ, תפתח בפניכם האפשרות לעבוד מול היועצים הטובים בארץ במחירים נוחים יותר מאשר בשרון בפרט. שוב יש חשיבות גדולה להיות סבלניים כלפי הפרטנר שלכם שכן לרוב ההחלטה לפנות לייעוץ זוגי בשרון היא לרוב לא החלטה משופת ורתימת בן הזוג והעברת המסר שההחלטה הזו היא רצינית מבחינתכם והיא עבור האושר הזוגי שלכם ושתעשו את זה איתו או בלעדיו וכמובן אם הפרטנר ייקח אתכם חלק תוכלו להגיע לתוצאות טובות הרבה יותר.

איך מחשבים מחיר של ייעוץ זוגי בשרון

הכי חשוב להבין שאנחנו רוצים לפתור בעיה בצורה טובה והתשלום שנשלשם בסך הכל עבור הפתרון והתהליך ישתנה לפי מספר גורמים:

 אורך הפגישה – פגישה עם יועצים זוגיים בשרון ובכלל אורכת בין 45 דקות לשעה ורבע. כמובן שעם יועץ זוגי שיש לו המלצות טובות ורלוונטיות למצב שבו נתקלתם יוכל לעזור לכם יותר בשעה ורבע מאשר ב45 דקות.
 אורך תהליך ממוצע – יש תהליכים עם מטפלים זוגיים קלינים בהם יורדים לעומקם של דברים ומגיעים לשנה עד 3 שנים של טיפול ואז ההוצאה נהיית הוצאה קבועה שמתווספת להוצאה המשפחתית החודשית ויש תהליכים קצרי מועד בהם מטפלים בבעיות שבגללן פניתם לעזרה, במצב כזה חשוב להבין עם היועץ האם הוא מציב מטרות ברורות מראש לתהליך וגם חשוב להבין איתו מה הוא אורך תהליך ממוצע שלו עם זוגות שמגיעים עם בעיה זהה או דומה לבעיה איתה הגעתם.
 מחיר פגישה – נע בין 300 ל700 שקלים לפגישה.
 התמהיל הכולל – עדיף לקחת יועץ זוגי עם נסיון מוכח שיודע להביא אתכם למקום טוב ולאפשר לכם להגיע שוב לזוגיות מאושרת. את זה אתם רוצים לעשות במחיר נוח ולכן חשוב להבין מראש שהפגישות ארוכות וניתן להספיק לייצר התקדמות בכל פגישה, שהתהליך הוא קצר מועד (לתהליך אורך עם פגישות זולות יותר יש מחיר מצטבר גבוה יותר כמובן) ושמחיר שהפגישה סביר.

להבין האם קיימת לכם התאמה בסיסית עם היועץ הזוגי בשרון

בשיחה טלפונית קצרה עם איש המקצוע שאתם שוקלים לעבוד איתו אפשר ללמוד מהר האם אתם משדרים על אותו גל, אז חשוב קודם כל לבדוק המלצות אונליין על יועצת זוגית מומלצת ואז אחרי שהצמצמתם את האפשרויות בשיחת טלפון ראושנית אפשר להבין קצת על השיטה של אותו יועץ ואת הסגנון שלו ולראות אם זה יכול לעבוד. בטח שכדאי לעשות את זה לפני שאתם משלמים על הפגישה, אני נוהגת להוסיף לפגישה הראשונה עם הזוגות חצי שעה בחינם בה אני מתרשמת מהתאמתכם לתהליך שלי ולכם יש הזדמנות להתרשם ממני. אני ממליצה לכם לוודא עם היועץ הזוגי בשרון או המטפל אליו אתם פונים שהוא יודע לתחום את התהליך שהוא מעביר בזמן ושהוא יודע לקבוע מטרות מראש כבר בתחילת התהליך.

לסיכום אני מזמינה אתכם לפנות אליי אם זה לבד ואם זה יחד עם הפרטנר שלכם ואשמח לעזור לכם כמו למאות של זוגות להם עזרתי בשנים האחרונות להתגבר על משברים, בגידות, בעיות במיניות ועוד בעיות רבות ומגוונות. מוזמנים לתאם איתי פגישת הכרות בקליניקה שלי בתל אביב או בשיחת זום.

.

.

.

.

.

התחברות לצפיה בקורס

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות