לגרום לצד השני להתאהב בלי לשחק משחקים

*הפרטים מטושטשים מתוך כבוד לפרטיות
הנפשות הפועלות**

כשמיטל הגיעה אלי לראשונה, היא ביקשה שאתן לה טיפים להתנהגות שתגרום לאורון להתאהב בה.

התאמה זוגית בין בני זוג

היא עובדת עם אורון כבר שנים, מרגישה שהיא מאוהבת בו ואוהבת אותו ולמרות (ואולי אפילו בגלל) שהוא מודע לרגשותיה, הוא מציב גבולות לא ממש ברורים לקשר ביניהם שלפעמים מזכיר מערכת יחסים משפחתית כמו בין אחים, לפעמים כולל מתח מיני ובילויים משותפים שהיא יוזמת והוא נענה להם ולפעמים מעורר בה תחושת זרות כאילו אין בניהם דבר מעבר ליחסים בין קולגות.

כשאמרתי למיטל שאין לי מניפולציות ש'יגרמו לו' להתאהב בה ושבאופן כללי אני לא אלמד אותה לשחק משחקים' נראה היה לי שהיא מתאכזבת. על אף היותה אשה נבונה ולמודת תהליכים, היא כנראה קיוותה שאגיד לה רק להוריד ממנו לחץ או נגיד לשחק אותה קשה להשגה ומכאן בתוך מספר שבועות בהם 'אחזיק אותה' מלהתמסר אליו, הוא ירגיש בחסרונה ויתקרב.

אבל לי היו תכניות אחרות, כי אני לא מאמינה שלהתאפק או לשחק, יובילו אותנו ליצירה של זוגיות מאושרת. זאת מכיוון שאני מאמינה שבשביל לייצר זוגיות בריאה עם אדם שמתאים לנו, עלינו להביא את עצמינו לאינטראקציה איתו.

קראו באתר על אימון זוגי וייעוץ לרווקים

אז למה מה שהיא עשתה עד עכשיו לא עבד?
כי עד עכשיו היא לא הביאה את עצמה. היא הביאה את המחסומים שעוטפים את המהות שלה- היא הביעה תלות בקשר הזה בתקווה שהוא יציל אותה מחייה שאינם מהנים עבורה, היא היתה עשרה צעדים קדימה במקום בכאן ועכשיו שלה. ולא רק בתקשורת מולו, אלא בכל המהות וההוויה שלה.

היא היתה מהוססת עד מאד בתחילת התהליך שלנו, אבל לי היתה תחושה שהוא ישנה את חייה. אז אולי זה מוקדם עוד לומר, אך אנחנו פחות מחודש וחצי אל תוך התהליך-
ומיטל במקום אחר לגמרי. היא חיה. עכשיו.

היא שמחה יותר, היא רגועה יותר והיא מושכת הרבה יותר. תשמחו לשמוע שגם אורון לא נשאר אדיש לכל השינוי המסקרן שהתחולל בה וכששמע ממנה שהיא עוברת תהליך שמוציא ממנה את כל הטוב הזה, הוא ביקש לפגוש אותי גם, עבור המחסומים שלו.

בינתיים הוא הזמין אותה בפעם הראשונה מאז ההיכרות ביניהם לדייט של ממש.
אין לי ספק שאם הוא אכן מתאים לה, זה ילך למקום הנכון ובמידה ולא תהיה התאמה, הזוגיות שלה נמצאת ממש מעבר לפינה.

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות

בעיות בזוגיות אוראל שופן

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות