טיפול זוגי מיני

מה קורה לפני שפונים לתהליך כמו טיפול זוגי מיני?

בדרך כלל רוב הזוגות מבזבזים הרבה מאוד זמן לפני שהם פונים אל טיפול זוגי מיני. קשה מאוד להודות שיש לנו בעיה בזוגיות ועוד יותר מביך להודות שהבעיה קשורה למין. קיים מיניים משפיעים בצורה משמעותית ביותר על החיים שלנו, על הבריאות שלנו ועל האושר שלנו, לפעמים אפילו יותר מסוגיות הקשורות בכסף או בהורות. עם זאת, יש משהו מאד תרבותי ואנושי שמפריע לאנשים להודות בקול רם שמשהו לא בסדר במישור הזה. הרבה מאיתנו בטוחים שכל החברים הכי טובים שלנו חווים חיי מין פנומנלים או לכל הפחות תקינים ומכיוון שזה לא באמת נושא שעומד על סדר היום במרבית המסגרות החברתיות או המשפחתיות, אנשים שנתקלים בקושי או בפער, עלולים להרגיש חריגות ובדידות מאד גדולה. כשלא משתפים בנושא את הסביבה ומתביישים אפילו לפנות לסיוע של איש מקצוע, זוגות רבים נוטים לבזבז זמן יקר ולחוות תקיעות וחוסר שביעות רצון מתמשכת מחיי המין שמשפיעה גם על אספקטים אחרים בזוגיות ובחיים. כדאי שתדעו: להודות שאתם מתמודדים עם קושי זה חצי מהפתרון.

מה זה טיפול זוגי מיני?

אם הצלחתם לעבור את השלב שבו אתם מתביישים להודות שיש לכם קושי, ברור שאתם כבר במקום טוב יותר כי אתם כבר מחפשים את המענה. טיפול זוגי מיני זו אופציה טובה שלא מעט זוגות בוחרים בה בשנים האחרונות, כך שגם לכם כדאי לחשוב על כך ברצינות. במסגרת הטיפול הזה מדברים על הדברים, מקבלים כלים ומנסים להתמודד ולהתגבר על האתגרים בתחום הזוגי והמיני. 

האם אחד מכם לא מרגיש משיכה? או שאולי אתם לא מרגישים בנוח אחד עם השנייה במיטה? האם הייתם רוצים לנסות דברים חדשים אך אתם מתביישים להודות בכך? מתביישים לבקש את זה מבן הזוג שלכם? או שאולי אתם "מסתכלים לצדדים"? יתכן ואיבדתם את החשק המיני שלכם ומיניות זה אירוע נדיר שכמעט אף פעם לא קורה כבר, או שלפחות אחד מכם איבד את החשק וזה מפריע לפרטנר. יתכן גם שישנו קושי תפקודי ביכולת לקיים יחסים או להנות מהם. יכולות להיות אלף ואחת סיבות שמובילות בני זוג לחשוב על טיפול זוגי מיני וכולן מקובלות. זה מה שכל כך יפה בעניין הזה של טיפול זוגי מיני, שכן הכול בסדר, מותר להגיד הכול וכל נקודה מקבלת את מלוא תשומת הלב. במהלך הטיפול אתם תיחשפו בהדרגה וגם תקבלו כלים יהיה עליכם להשתמש בהם על מנת לראות שינוי. זה לא בטוח יהיה פשוט, זה כן ברוב המקרים יהיה פשוט משנדמה לכם, ולבסוף במידה ותתמסרו לתהליך הזה בהחלט יתכן שתצליחו לשים את האתגר מאחוריכם, שתיהנו מזוגיות טובה יותר ומקשר מיני מספק.

איזה מטפל יתאים מבחינתכם לתהליך הזה?

אין ספק שתהליך כמו טיפול זוגי מיני אתם לא יכולים לעבור עם כל מטפל. ראשית, יש זוגות שיעדיפו לבחור מטפל ואילו זוגות אחרים ירצו לפנות רק אל מטפלת. שנית, אם יש משהו חשוב, זה לבדוק האם שניכם מרגישים בנוח מול איש המקצוע שבו אתם בוחרים. זה לא יעזור אם רק אחד מכם יוכל להרגיש בבית, בנוח ובשלווה לדבר עם המטפל על כל הסוגיות הקשורות למין ביניכם. חשוב ששניכם, לפחות בתוך מספר מפגשים, תרגישו כמה שיותר בנוח כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שהטיפול יהיה יעיל.

בנוסף, כדאי לכם לבדוק מראש גם כמה פרטים פרקטיים, כמו לדוגמא: איפה המטפל יפגוש אתכם? כמה פעמים בחודש תיפגשו? כמה זה יעלה לכם? וכמה זמן נמשכת כל פגישה? מה הוא אורך התהליך הצפוי? אם תוכלו, רצוי יהיה לעשות גם מחקר אינטרנטי קטן אודות המטפל ולראות שהוא באמת איש מקצוע רציני. מזה כמה שנים הוא מעביר טיפול זוגי מיני לזוגות שונים? והאם כל מי שהיה אצלו ממליץ עליו? אל תתביישו לשאול כל מה שמטריד אתכם לפני שאתם מתחילים את הטיפול כי זה יעזור לכם בהמשך הדרך.

התחברות לצפיה בקורס

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות