מה עושים כשמתלבטים לגבי גירושים

הרבה זוגות פונים ובצדק לייעוץ זוגי כאשר הם מתלבטים האם להישאר בזוגיות או להיפרד– מה שברוב המקרים כרוך גם בתהליך של גירושים ובפירוק המשפחה. מאמר זה יסביר, מה עושים במקרים כאלה אצל היועצת הזוגית וייתן לכם המתלבטים בנוגע לגירושים, ייעוץ והכוונה בנוגע למה שצפוי לכם בשלבים הבאים.

חשוב להבין שכאשר בני זוג מגיעים לייעוץ זוגי במטרה לקבל החלטה בנוגע לעתידם המשותף יחד- כן או לא, הם צריכים לצפות לקבל כלים שיעזרו להם לקבל את ההחלטה. כלים כאלה, בדרך כלל יאפשרו לבני הזוג להבין האם הם מתאימים במהותם- ברמה הבסיסית ומכאן האם יש להם את הפוטנציאל לייצר זוגיות מאושרת ביחד מהמקום בו הם נמצאים היום.

אם זה זוג יחסית טרי שמתלבט אפילו על חתונה בהמשך הדרך, אז יהיו שם כלים שיעזרו להם להבין האם הזוגיות מתאימה והאם יש לקשר עתיד. אם זה זוג וותיק, אנחנו ננסה להבין מה היסודות שעליהם מבוסס הקשר שלהם. כלומר, אם זה כבר הצליח לפרק זמן מסוים, מה תרם להצלחת הזוגיות הזו עד לשלב שזה הפסיק? מה הבסיס של ההתאמה הזוגית הזאת? האם באמת יש כאן התאמה טובה, כדי שנוכל לייצר יחד זוגיות טובה?

אחרי השלב הראשוני והחשוב הזה, לבני הזוג יש את הכלים שהם זקוקים להם על מנת לקבל את ההחלטה המשמעותית- האם הם ממשיכים ביחד או בוחרים להיפרד/ להתגרש.

במידה והם בחרו להישאר ביחד, התהליך יהפוך להיות תהליך שמתייחס לתקשורת שלהם, למה שמקולקל בקשר שלהם, למה שהביא אותם למצב הקשה שבו הם מתלבטים בנוגע להמשכיות הקשר וייתן להם כלים כדי לשקם את הזוגיות שלהם, לשקם את התקשורת שלהם, להשתמש בבסיס המשותף שלהם כדי להיות מאושרים יותר ביחד בהמשך הדרך ולבנות זוגיות שהיא שמחה, שהיא טובה להם, שלאף אחד לא חסר בה דבר. המטרה היא כי בסוף התהליך, שני הדדים יהיו שמחים בחלקם, שמחים מהזוגיות שלהם ומכאן הם יוכלו לצעוד יחד, מצוידים בכלים, לעתיד משותף טוב ובריא.

אלו שני השלבים שנבקש לראות בתהליך מסוג זה.

במידה ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי הקשר שלכם, בנוגע לגירושים, עדיף מוקדם ככל האפשר למצוא את עצמכם מול איש מקצוע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה בצורה הבריאה ביותר, המהירה ביותר והטובה ביותר כדי להפסיק לפגוע אחד בשני וכמובן אם יש משפחה אז במשפחה שלכם ולצאת כמה שיותר מהר לדרך חדשה- אם זה בנפרד והלוואי שאם זה ביחד באופן חדש, חיובי ומייטבי.

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות

הצעד הראשון מתחיל ב..

תיאום פגישת הכרות ללא עלות

עוד רגע יהיו התוצאות